Wednesday, October 27, 2010

Award Adalah Anugerah

Hello there ;)


I'm very honoured and would like to thank Miss Hanieycahaya for giving me this award...
Dapat award ni boleh dapat duit tak?
Oppss! Hahaha.. Gurau manja ya.. Nice knowing u, Hanieycahaya ;)



I would love to spread this award to all my blog readers out there. So, bloggers sekalian! 
Aku anugerahkan dikau award nih nah sila la amek eh. I love u all so strong <- baca dengan gaya Ella rocks

If u read this, u should..
  1. thanx to person who gave u this award and put their link in your post .
  2. spread the award to 15 bloggers who you like the most and think their blog is awesome !
  3. tell seven things about yourself 

7 things about myself:
  1.  Saya jual kain kebaya dari Bandung. Siapa nak beli cepat cari saya. Haha ;p
  2. Saya tolong housemate jual muffin di pejabat bukan sebab gaji saya tak cukup. Tapi sebab saya suka makan muffin & muffin wangi menyebabkan saya inspired nak belajar baking ;)
  3. Saya ada banyak nama panggilan dari kecik sampailah sekarang. Selain edd & ziela, sy dikenali sebagai fazi, nurul, ila, zizie, nuyul, kabuye, posh, poshen, mashimaro, sharifah, taik lalat, eddot, leha, daten and bla bla..
  4. Saya tak suka marah tapi kalau dah marah saya akan marah-marah sampai dah tanak marah. Paham?
  5. Dulu di girl school saya ingat saya direkrut jadi lesbo sebab jadi rebutan kakak & adik angkat. Pastu, siapa ntah sengal buat rules perlu dating di tepi katil sebelum tidur. Haha.. Krisis identiti betul!
  6. Ada orang offer untuk berlakon bangsawan bawa watak Raden Mas di Uni tapi terpaksa tolak walaupun suka. Kerja banyak ah dingdong kepala otak.
  7. Dapat dua kali interview utk amik medic tajaan JPA (ke UK) dan MARA (Ireland or India). Dipaksa juga isi borang medic dan pilih ke Indonesia/Rusia oleh Pengarah Matrik dulu. Waktu itu dah set dalam otak tidak mau menjadi doktor sebab puas makan tidur buat kerja sekolah di hospital semasa abah selalu sakit. Waktu itu sangat siksa dan hospital adalah tempat yg menakotkan..Huhu.

seposhen-dua : Live life to the fullest ;)
Suka tak?? www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails